Welkom!

31 januari 2010 - Wijchen, Nederland

Welkom op mijn reislog bij Reislogger!

Ik moet er toch ook aan geloven... een eigen weblog. Ik ben zelf nog een beetje benieuwd of ik vaak behoefte heb om hier iets neer te gaan zetten, maar heb van veel mensen gehoord dat ze graag willen lezen over mijn avonturen, dus ik zal mijn best doen!

Nu is alles nog heel onwerkelijk en vreemd en moet ik nog vanalles regelen en mensen zien enzo, maar over minder dan twee weken zal ik toch echt in het vliegtuig stappen, ben benieuwd!

Meld je aan voor de emailnotificaties, dan krijg je meteen bericht als ik iets heb geplaatst en hoef je dat zelf dus niet meer in de gaten te houden, wel zo makkelijk ;)

liefs,

Renée

1. Marcel en Marga:
    1 februari 2010
    Staat je een leuke tijd te wachten aan de andere kant van de wereld. Wij wensen je veel succes.
  2. Jan en Will:
    2 februari 2010
    Wij wensen jou heel veel succes in je jonge leven.
    Helaas hebben wij dit soort reizen niet kunnen beleven,maar laat ons even weten hoe het je vergaat.

heel veel groetjes Jan en Will
  3. Kees:
    6 februari 2010
    Hoi Renée,

Spannend. Hele nieuwe ervaringen wachten op je. Succes en we zullen je volgen.

Groet, Kees en Vera
  4. Lisanne:
    9 februari 2010
    Lieve Renee,
    Al bijna is het zover, niet waar?
    Ben je zenuwachtig en heb je er ook al zin in?
    Ik ga al je verhalen volgen en je missen. Jammer genoeg hebben we geen normaal afscheid gehad vanwege de omstandigheden, maar vanuit Chili wens ik je een mooie tijd toe! Leer veel, ontwikkel jezelf nog verder, ontmoet nieuwe mensen, ontdek nieuwe plekken en wordt gelukkig aan de andere kant van de wereld!
    Ik wens je alle goeds,
    Keep in touch! Liefs, Lisan
  5. Marijke:
    13 februari 2010
    Hi lieve Renée,
    Nu ben je al in Sydney na een lange en vemoeiende reis. Ik hoop dat je snel weer opknapt door de zonnestralen en de warmte.
    Geniet maar lekker van alle nieuwe indrukken en mensen die je ontmoet. We zullen je enorm missen, maar kijken ook uit naar je verhalen. Al je spulletjes zijn nu verhuisd en worden bij ons opgeslagen totdat je in de toekomst een nieuwe kamer hebt.
    Veel liefs,
    Marijke en Jos